Úžasný svet myšiaka Mickeyho
Myšiaka Mickeyho a jeho najlepších priateľov nečaká nič iné ako zábava a vzrušenie, keď sa vydávajú na svoje doteraz najväčšie dobrodružstvá, pričom čelia nástrahám a prekvapeniam divokého a bláznivého sveta, kde Disneyho kúzlo mení nemožné na možné.
Korčuliarsku diskotéku Mickeyho a jeho priateľov ohrozí Pete Drevená noha so svojou bandou.
Mickey sníva, že sa stane rytierom. Zistí však, že hrdinská povesť jeho nového šéfa je výmysel.
Malé klamstvo Donalda a Daisy bude veľkým problémom, keď sa budú chcieť dostať zo skupinového rande.
Mickey a Minnie si stavajú prístrešok, lebo blížiaca sa búrka ohrozuje ich ostrov.
Keď Minnie v odfotiť unikajúceho vtáka dostane Mickeyho do nebezpečenstva, musí ho zachrániť.