Don't Trust the B---- In Apartment 23
Po tom, čo sa naivnému dievčaťu zo stredozápadu počas prvého týždňa v New Yorku rozplynú sny o veľkomeste, ocitne sa v najhoršej nočnej more tejto vtipnej modernej komédie o zvláštnej dvojici žien, ktorá je obklopená množstvom nevšedných postáv.