High Fidelity
Ústrednou postavou novej podoby románu Nicka Hornbyho „High Fidelity“ z roku 1995 je Rob, majiteľka hudobného obchodu, ktorá sa prostredníctvom hudby a popkultúry vracia k svojim predošlým vzťahom.