Gabby Duran a neposedovia
Gabby Duranová má neustále pocit, že žije v tieni svojej extra upravenej a úspešnej matky Diny a mimoriadne múdrej mladšej sestry Olivie. Gabby však konečne nájde niečo, v čom vyniká. Získa prácu ako z iného sveta – opatrovať neposlušnú skupinu veľmi dôležitých mimozemských detí, ktoré sa ukrývajú na Zemi. Nebojácna a drsne priama Gabby sa rozhodne čeliť tejto výzve, aby dokázala, že je najlepšou opatrovateľkou v galaxii.