Napätý mimozemský tínedžer v riadiacom centre vesmírnej lode sa musí pokúsiť uniesť spiaceho farmára pod dozorom prísneho inštruktora.
Príliš sebavedomý mimozemský tínedžer si sadne za riadiaci panel vesmírnej lode a musí sa pokúsiť uniesť spiaceho farmára pod drobnohľadom kritického inštruktora. Ale únos ľudí si vyžaduje presnosť a nežnú ruku a po pár prešľapoch je jasné, prečo sa každoročne nestratí viac ľudí.