Lesy Pyrenejského polostrova
V tomto dvojdielnom dokumentárnom seriáli uvidíme, s akými výzvami musia obyvatelia lesa každý deň bojovať, aby prežili. Keď sa v určitých ročných obdobiach podmienky prostredia zmenia, konkurencia a rivalita ich všetkých podrobí skúške. O tom, komu sa podarí prežiť, rozhoduje kombinácia schopnosti adaptovať sa a šťastia.