Wild Cats of India
Indické divoké mačkovité šelmy sú od pradávna symbolom sily a kráľovskej moci, ale napriek úcte, ktorú vzbudzujú, a napriek ich vlastnej prispôsobivosti a zdatnosti boli tieto mačky vytlačené na hranicu vyhynutia. Dva roky pripravovaný film Indické divoké mačky putoval po rozličných územiach krajiny s ambíciou vykresliť intímny portrét zaujímavého života týchto neuveriteľných zvierat.