Tigre
Film „Tigre“ z dielne Disneynature odhaľuje najobdivovanejšie a najcharizmatickejšie zviera našej planéty a pozýva divákov na cestu po boku Ambar, mladej tigrice, ktorá vychováva svoje mláďatá v bájnych indických lesoch. Zvedavé, neposedné a občas trochu nešikovné mláďatá sa majú čo učiť od svojej bystrej matky, ktorá urobí všetko pre to, aby ich ochránila pred pytónmi, medveďmi a útočiacimi tigrími samcami.