Spidey a jeho fantastickí priatelia
Spidey, Ghost-Spider a Miles Morales sa spoja a stanú sa Spideyho tímom! S malou pomocou ostatných priateľov Avengerov budú títo superhrdinovia spolupracovať, aby zachránili deň!