Spider-Man
Mladý muž so schopnosťami pripomínajúcimi pavúka bojuje ako superhrdina proti zločinu v meste New York, a pritom sa snaží viesť normálny osobný život.
Po tom, čo Petra Parkera uhryzne rádioaktívny pavúk, mladý muž zisťuje, že má superschopnosti, aké majú pavúky. V nádeji, že vďaka týmto novo nadobnudnutým schopnostiam získa bohatstvo a slávu, dovolí, aby ho ego zaslepilo voči potrebám iných. Keď odmietne pomôcť policajtovi chytiť unikajúceho zločinca, nepriamo tak spôsobí smrť svojho strýka Bena. Pokorený vlastným zlyhaním sa rozhodne využiť svoj talent na boj so zločinom a stáva sa superhrdinom Spider-Manom. Pri tom, ako Peter bojuje s najrôznejšími superzloduchmi, musí hľadať rovnováhu vo svojom osobnom živote, s priateľkou Mary Jane, ako aj v práci fotografa v denníku Daily Bugle či redaktora, ktorý sám seba presvedčil, že Spider-man je zločinec, ktorého treba zvrhnúť.