Moon Knight
Steven Grant, vľúdny zamestnanec darčekového obchodu, začne mať výpadky pamäte a spomienky na iný, cudzí život. Časom zistí, že má disociatívnu poruchu osobnosti a delí sa o svoje telo so žoldnierom Marcom Spectorom. Ich nepriatelia sú im v pätách a tak sa musia naučiť pracovať so svojimi komplexnými identitami. Navyše sa ocitnú uprostred smrtonosnej záhady medzi mocnými egyptskými bohmi.