Čierna vdova
V akciou nabitom špiónskom thrilleri Štúdia Marvel „Čierna vdova“ čelí Nataša Romanovová temnejším obdobiam svojho života, keď objaví nebezpečné sprisahanie s väzbami na svoju minulosť. Prenasledovaná silami, ktoré sa nezastavia pred ničím, aby ju zničili, sa Nataša musí vyrovnať so svojou minulosťou špiónky a vzťahmi narušenými dávno predtým, ako sa stala Avengerom.