Ms. Marvel
Pôvodný seriál Ms. Marvel od štúdia Marvel predstavuje Kamalu Khan, násťročnú americkú moslimku, ktorá vyrastá v Jersey City. Kamala, nadšená hráčka a vášnivá autorka fan-fiction, je megafanúšička superhrdinov s bujnou fantáziou, najmä čo sa týka Captain Marvel. Kamala cíti, že nezapadá v škole a niekedy dokonca ani doma, až kým nezíska také superschopnosti ako hrdinovia, ktorých vždy obdivovala. Život je predsa lepší so superschopnosťami, no nie?