Boris
Uplynulo viac ako 10 rokov a štáb Borisa už nepracuje pre sieť, ale pre novú vplyvnú platformu. Celý štáb dostane za úlohu natočiť seriál „Život Ježiša“, v ktorom sa objaví Stanis ako hlavný protagonista a zároveň aj producent. Nové superprísne pravidlá platformy a jej záhadný algoritmus postavia náš štáb pred celý rad výziev.
Boris je späť! Od poslednej série ubehlo viac ako 10 rokov a naši hrdinovia pracujú pre veľmi vplyvnú platformu. Chystajú sa nakrúcať seriál „Život Ježiša“, ktorý je dielom čoraz megalomanskejšieho Stanisa La Rochelle a jeho producenta. Stanis, ženatý s Corinnou, najal troch obvyklých scenáristov, nepostrádateľného režiséra Reného a Lopeza, bývalého zástupcu spoločnosti, z ktorého sa stal producent. Sprostredkovateľom medzi platformou a našimi hrdinami je Alessandro, bývalý „otrok“ pri natáčaní seriálu „Očami srdca“, z ktorého je teraz výkonný riaditeľ platformy pre talianske seriály. Náš milovaný štáb neustále bojuje s algoritmom – entitou, ktorá všetko vie a o všetkom rozhoduje – a kódexom správania, ktorý treba na pľaci dodržiavať. Zároveň sa štáb musí prispôsobiť novým pravidlám diktovaným platformou, čo so sebou prináša množstvo problémov.