Ako som spoznala tvojho otca
Sophie rozpráva v blízkej budúcnosti svojmu synovi, ako stretla jeho otca. Jej príbeh nás prenesie do prítomnosti, kde Sophie a jej úzko spätá skupina priateľov prichádzajú na to, kým sú, čo chcú od života a ako sa zamilovať v dobe zoznamovacích aplikácií a neobmedzených možností.