Randy Cunningham: 9th Grade Ninja
Randy Cunningham je obyčajný prvák na strednej, až kým ho nevyberú za nindžu! Teraz musí brániť utláčaných, ochrániť svojich spolužiakov a stať sa hrdinom dobrých ľudí z Norrisvillu.
Randy Cunningham je obyčajný prvák na strednej, až kým ho nevyberú za nindžu! Teraz musí brániť utláčaných, ochrániť svojich spolužiakov a stať sa hrdinom dobrých ľudí z Norrisvillu. Bojuje s príšerami a šialencami, a popri tom musí prežiť strednú školu, postaviť sa miestnemu tyranovi a vyzerať cool pred triednou kráskou.