Neposlušná deviatka
Nezbedný Andy dá dokopy tím detí, ktoré sú tiež na „zozname neposlušných“, aby uskutočnili prepracovanú lúpež na Severnom póle a získali darčeky, lebo majú pocit, že si ich zaslúžia.
Nezbedný piatak Andy si na Vianoce nenájde pod stromčekom žiadny darček od Santu. Uvedomí si, že sa asi dostal na „zoznam neposlušných detí“ a má pocit, že je to nespravodlivé. Následne dá dokopy tím zložený z ďalších ôsmich detí zo zoznamu, aby mu pomohli uskutočniť prepracovanú lúpež v Santovej dedine na Severnom póle a získať darčeky, lebo si myslia, že si ich zaslúžia.