Scream Queens
Scream Queens je antologický seriál Ryana Murphyho, Brada Falchuka, Iana Brennana a Danteho Di Loreta kombinujúci žánre komédie a hororu. Prvá séria sa odohráva na univerzitnom kampuse, ktorým otriasa séria vrážd.