Tajomstvá slonov
Slony sú silné, milujúce a múdre tvory, ale až teraz začíname odkrývať ich tajomstvá. Vďaka strategickému mysleniu, komplexným pocitom a sofistikovanému jazyku si vybudovali jedinečnú a dynamickú kultúru, ktorá je podobná tej našej viac, než sme si mysleli. Tento seriál nezvratne zmení všetko, čo ste doteraz vedeli o slonoch.