Spaced Out
Chceli ste sa niekedy vybrať do vesmíru? Zaujíma vás, ako vyzerá Mliečna cesta alebo či existujú mimozemšťania? Poďte s nami objavovať! Spoznajte vesmír prostredníctvom záberov z Hubblovho vesmírneho ďalekohľadu a zistite, ako inšpiruje náš svet a kultúru.