TENGOKU-DAIMAKYO
V roku 2024 číhajú v ruinách Japonska ohavné monštrá, zatiaľ čo sa zvyšní ľudia snažia zo všetkých síl prežiť. Kiruko sa rozhodne splniť posledné želanie záhadnej umierajúcej ženy, a to dostať chlapca menom Maru na miesto nazývané Raj.
V roku 2024 sa zrútil svet. V ruinách Japonska číhajú ohavné monštrá, zatiaľ čo sa zvyšní ľudia snažia zo všetkých síl prežiť. Kiruko, dievča pre všetko v Nakane, sa rozhodne splniť želanie záhadnej umierajúcej ženy, a to dostať chlapca menom Maru na miesto nazývané Raj. Maru je presvedčený, že tam nájde chlapca, ktorý vyzerá presne ako on.