Muppeťácka mela
Po 45 rokoch rockovej hudby sa skupina Elektrická mela vydáva na epickú hudobnú cestu, aby konečne nahrala svoj prvý štúdiový album. S pomocou zanietenej mladej hudobnej manažérky sa musí nekonečne cool ikonická muppeťácka rocková kapela, v ktorej hrajú Dr. Zub, Floyd Pepper, Janice, Lips, Zoot a Animal, dostať do správnych koľají. V snahe získať platinový album ich postretne mnoho bláznivých príhod zo súčasnej hudobnej scény.
Po 45 rokoch rockovej kariéry sa obľúbená muppeťácka skupina Dr. Zub a Elektrická mela vydáva na epickú hudobnú cestu s mladou odhodlanou hudobnou manažérkou Norou Singhovou. Tá presvedčí klasických rockerov, aby konečne napísali, nahrali a vydali svoj prvý štúdiový album. Nora dúfa, že zachráni svoje umierajúce vydavateľstvo, a tak skupinu – v ktorej hrajú Dr. Zub,Floyd Pepper, Janice, Lips, Zoot a Animal – znovu uvedie do rýchleho tempa moderného hudobného biznisu. Uvoľnený štýl večne cool, ikonickej skupiny však prináša nekonečné výzvy. Bláznivá Norina sestra Hannah, ktorá je zdatná na sociálnych sieťach, či svojrázny Melák menom Moog – Nora a kapela sa v snahe získať platinový album stretnú zoči-voči najväčším hviezdam hudobného priemyslu.