WandaVision
Seriál „WandaVision“ od Marvel Studios je zmesou klasických televíznych sitkomov a filmového sveta Marvel. Wanda Maximovová (Elizabeth Olsen) a Vision (Paul Bettany), dve superbytosti žijúce v malom mestečku, zisťujú v tomto seriáli, že nie všetko je také idylické, ako sa na prvý pohľad zdá. Nový seriál režíroval Matt Shakman a hlavným scenáristom bol Jac Schaeffer.