The Night House
Efter att hennes man oväntat avlidit, lämnas Beth ensam att sörja i strandvillan han byggt åt henne. Snart börjar störande syner av en närvaro i huset locka henne. Hon börjar söka i sin mans tillhörigheter efter svar, bara för att hitta underliga och störande hemligheter.
Efter att hennes man oväntat avlidit, lämnas Beth ensam att sörja i strandvillan han byggt åt henne. Hon försöker ta sig samman, men sen kommer mardrömmarna – störande syner av en närvaro i huset som ropar och lockar på henne. Trots hennes vänners avrådan börjar hon söka i sin mans tillhörigheter efter svar. Det hon hittar är hemligheter som är både underliga och störande – ett mysterium som hon är fast besluten att lösa.