A Very Jonas Christmas Movie
Jonas Brothers avslutar sin turné i London, och allt de vill är att komma hem och fira jul med sina familjer. Kevin, Joe och Nick brottas med sina roller i bandet, och deras brodersband sätts på prov då de råkar ut för en rad missöden i denna julfilm för hela familjen, som innehåller nya originallåtar och speciella kändisgäster.