Raising Chelsea
En serie i tre delar som följer före detta "Made in Chelsea"-stjärnorna Jamie Laing och Sophie Habboo på nära håll, när de står inför det röriga, skrämmande och dråpliga livet som föräldrar. Graviditeten för med sig både spänning och panik, tills barnet äntligen kommer. Familj och vänner finns alltid nära till hands och de skrattar och gråter sig igenom glädjen och kaoset.