Vilse i skogen
Två barn som vandrar genom skogen lockas in i ett hus av en häxa med fula djur. Pojken förändras med magi till en spindel - flickan räddas från att förändras till en fladdermus av dvärgar. Häxan flyr och alla barn återgår till sin ursprungliga form. Dvärgarna skjuter häxan som faller i en kittel och förvandlas till sten.