Vinny
Följ med vinylskivan Vinny på en nostalgisk resa genom musikindustrins föränderliga värld. Han kämpar för att hänga med i tiden, men blir till slut bortglömd och lämnas att samla damm på en hylla. Men ödet har andra planer och ser till att den lilla skivans historia snurrar ett helt varv.