Brilliant Corners: Oman
Sam reser till Oman för att surfa med lokalbefolkningen och utforska vågornas påverkan på samhällen längs kusten. Från Ras al Hadd till Salalah navigerar han genom jämna vågor under kharefsäsongen mitt i höga temperaturer. Nedsänkt i ökenvisdom utforskar han den kulturella och ekonomiska betydelsen av surf- och fiskesamhällen längs Arabiska havets kust.