Ant-Man (Klipp)
Följ Ant-Man, när han kämpar med allt från superskurkar till invaderande miniatyr-rymdvarelser. Tillsammans med Wasp och Hank Pym, beskyddar Ant-Man vår värld, en centimeter i taget.