Spooky Buddies: Valpgänget och spökhunden
Disneys oemotståndliga talande valpar är tillbaka i en film som tar dem till ett mystiskt gods där något mystiskt pågår. Valpgänget möter oväntade nya vänner, bland andra ett vänligt spöke, och måste stoppa trollkarlen Warlock och hans hemska dåd. Denna pälsresande film är fylld med spänning och ylande bra Buddy-skoj.
Disneys oemotståndliga talande hundvalpar är på väg till ett mystiskt gods där något väldigt ovanligt pågår. Med hjälp av oväntade nya vänner – bland andra ett vänligt spöke – måste Pip, Zelda, Rodney och Skip stoppa trollkarlen Warwick och rädda världen från hans lömska planer. Ett härligt, actionfyllt äventyr om vänskap och lagarbete, som hela familjen kommer att älska.