Lisa Ann Walter: It Was an Accident
I sin efterlängtade standup-debut tar Lisa Ann Walter sig an vildvuxna Gen X-are, självförakt och ett Amerika på dekis - från en vuxen kvinna med ett ofiltrerat perspektiv som har haft stenkoll.