Familjeband
Family Bonds är historien om den söta lilla räven Hugo och hans glada, harmoniska och annorlunda familj, där kärlek betyder mer än var man kommer från.
Lilla räven Hugo har en lycklig men ovanlig familj – hans föräldrar är gäss. De lever i harmoni, tills Hugo en dag ser en vuxen räv attackera en annan gås. Händelsen sätter familjen på prov, men får Hugo att inse vad som gör honom unik och att familj är en känsla, inte en fråga om ursprung.