Avatar-stuntteamet skapar inte bara hisnande action, de driver berättelsen framåt. Vare sig de tävlar under vattnet på iluer, flyger på ikraner eller manövrerar RDA-racerbåtar, lämnar stuntteamet dig i andlös spänning.