Strangeways Here We Come
Svart komedi med Michelle Keegan (Our Girl) och Perry Fitzpatrick (Line of Duty). Skuldsatta beslutar de desperata invånarna i ett kvarter med lägenhetsbyggnader att döda sin kredithaj efter en urartad kvartersfest. Men när en tuff, kompromisslös kvinna börjar ställa obekväma frågor börjar gruppen att få panik.