Assembled: The Making of Deadpool & Wolverine
Vi har lurat Hugh Jackman, Ryan Reynolds och regissör Shawn Levy (och en massa andra typer som ni nog aldrig hört talas om, men som är prima människor ändå) och fått dem att sätta sig ner och glappa om hur Deadpool & Wolverine blev till, hur graviditeten förlöpte, och hur den förlöstes. Eller ärligt talat så står det i kontrakten att Hugh, Ryan och de andra måste ställa upp på det här. Men de är bra på att låtsas att de verkligen ville, som om det typ vore deras egen idé. Varsågod!