Reasonable Doubt
Du kommer att döma Jax Stewart för hennes tvivelaktiga etik och vilda tolkningar av lagen ... tills du är den som är i knipa. Då kommer du att se henne för vad hon är: den mest briljanta och orädda försvarsadvokaten i Los Angeles som slår ner rättssystemet varje chans hon får.
Juryurvalet drar igång, och Jax och teamet upptäcker hot från Ozzies förflutna och nutid.
Försvaret chansar med ett riskfyllt första vittne och drar fram Ozzies mörkaste trauma i ljuset.
Mama Lus nyheter tvingar Jax att konfrontera sina egna rädslor och tankar kring föräldraskap.
Fallet närmar sig kokpunkten och hemsökande minnen driver Ozzie till vansinnets rand.