Oklahoma City Bombing: One Day in America
19 april 1995 drabbades USA av det dödligaste inhemska terrorattentatet i dess historia. 30 år senare återberättas händelseförloppet av de som upplevde det: Oklahomaborna. I tre avsnitt utspelar sig makalösa berättelser om överlevnad och hjärtesorg parallellt med en landsomfattande kamp för rättvisa.