The Aftermath
1946 i efterkrigstidens Tyskland anländer Rachael Morgan till ett Hamburg i ruiner för att återförenas med sin man Lewis, en brittisk överste som bygger upp staden igen. Rachael får veta att de kommer att dela sitt hem med en tysk änkeman och hans oroliga dotter. I denna laddade atmosfär ersätts fiendskap och sorg av passion och svek.