Booba
Booba är lika nyfiken och söt som en femåring. Han utforskar världen med glädje och förundran, utan ilska eller agg. Ingen vet var han kommer ifrån, men han har uppenbarligen missat de senaste 100 åren av mänskliga framsteg. Hans klumpiga rörelser, i kombination med en stark önskan att lära sig mer om världen, leder ofta till roliga resultat!
Likt ett femårigt barn utforskar Booba världen med glädje och förundran. Han pratar inte, men uttrycker sina känslor med ljud. Ingen vet var han kommer ifrån, men han har tydligt missat de senaste 100 åren av mänsklighetens utveckling. Med gränslös energi och entusiasm utforskar han moderna platser. Hans klumpighet, i kombination med en stark vilja att lära sig mer, leder ofta till roliga situationer. Men Boobas nyfikenhet är omättlig, så hans äventyr fortsätter i kommande avsnitt.
Booba, Loola och vännerna firar påsk, jagar färgglada ägg och hittar en stor överraskning!
I jakt på godsaker hamnar Booba i en pytteliten värld och får uppleva magiska äventyr med en ny vän!
I ett 3D-pussel upptäcker Booba och Loola nya världar och hemligheter på ett spännande äventyr!
Vampyren Booba kan inte sova! Oljud och en irriterande fluga gör natten till ett enda kaos!
Loola får ett magiskt armband, reser genom världar, träffar vänner och sprider glädje!
En ledsen Loola öppnar en magisk portal från sin serietidning – och ett fantastiskt äventyr börjar!
Framtids-Booba söker det legendariska ostträdet och dess hemlighet i den vilda djungeln.
Boobas leksak Teddy får liv och flyger genom portaler, så Booba följer efter honom till nya världar!
Läskiga ljud skrämmer Booba och hans vänner på halloween. Vem vågar kika in i garderoben?