The Penalty
Tre människors liv korsas oväntat av dödsstraffets moderna verklighet. Genom personliga resor av sorg, motstånd och upprättelse blir de nyckelfigurer i ett drama som ifrågasätter rättssystemets själva kärna – och avslöjar priset för att ta ett liv i lagens namn.