Mike
MIKE utforskar Mike Tysons dynamiska och kontroversiella livshistoria. Serien i 8 avsnitt berättar om de tumultartade upp- och nedgångarna i Tysons boxningskarriär och privatliv – från att ha varit en älskad global idrottare till paria och tillbaka igen. Kameralinsen fokuserar på Mike Tyson och undersöker klasskillnaderna och rasfrågan i USA, berömmelse och medias makt, kvinnohat, rikedomsfördelningen, löftet om den amerikanska drömmen och till slut vår egen roll i skapandet av Mikes historia.