Just Like Me!
I "Just Like Me!" följer vi fem tonåriga vloggare. Varje vecka möts de på The Shake, en cool juicebar ombord på en båt. Där delar de med sig av sin kreativitet, spelar in videor och diskuterar onlinerykten och vardagsliv. Var och en har sina egna talanger, så serien handlar också om hur dessa talanger utvecklas. Serien är en dokukomedi med manus som utspelas inne i och runt omkring juicebaren.