NYPD Blue
NYPD Blue är en dramatisk polistv-serie som utspelar sig i New York. Den följer det 15:e distriktets kamp på Manhattan. Serien fick väldigt bra kritik, och prisades för sitt genuina och realistiska porträtt av karaktärernas professionella och privata liv.