Mixed-ish
I spinoffen från hitserien Black-ish berättar Rainbow Johnson hur det var att växa upp i en mixad familj på 80-talet med återkommande dilemman där de fick välja mellan att assimilera sig eller vara trogna mot sig själva. Bows föräldrar Paul och Alicia bestämmer sig för att flytta från ett hippiekollektiv till en villaförort för att kunna försörja sin familj bättre. Samtidigt som hennes föräldrar ställs inför utmaningar i deras nya liv, får Bow och hennes syskon navigera sig fram i en kommunal skola, där de uppfattas som varken svarta eller vita.