Death of a Shadow
Nathan Rijckx dog under första världskriget. I ett mörkt dödsrike håller en en märklig samlare hans skugga som fånge. Han ger Nathan en andra chans till ett liv genom ett byte mot tiotusen skuggor. Nathan längtar efter Sarah, kvinnan han blev kär i innan han dog. Men när han upptäcker att hon har blivit kär i någon annan, driver svartsjukan honom att göra något som får stora konsekvenser.