Captain America: Brave New World
Efter ett möte med USA:s president Thaddeus Ross, hamnar Sam Wilson mitt i en internationell kris. Han måste hitta orsaken bakom en ondskefull global sammansvärjning, innan hjärnan bakom komplotten får hela världen att se rött.