En annorlunda värld
Walt Disney Animation Studios nya actionfyllda äventyr "En annorlunda värld" introducerar en legendarisk familj av upptäcktsresande när de försöker navigera i ett okänt, förrädiskt land tillsammans med en brokig skara, inklusive en busig klump, en trebent hund och en massa glupska varelser.