Alice and Steve
Alice blir förkrossad när hennes bästa vän Steve blir ihop med hennes 26-åriga dotter Izzy och de två vill satsa på förhållandet. Alice gör allt hon kan för att sära på dem. Tyvärr är Steve beredd på angreppet och den perfekta vänskapen urartar i en ohämmad fejd.
Alice blir förkrossad när hennes bästa vän Steve blir ihop med hennes 26-åriga dotter Izzy. I ett svep kommer hon att mista sin bästa vän och dottern. Hon bestämmer sig för att med alla medel få slut på förhållandet: från hot, till böner, till att sabotera hans karriär. Tyvärr är Steve beredd på angreppet och den perfekta vänskapen urartar i en ohämmad fejd. Till slut tappar Alice make Daniel tålamodet. Han har fått se en ny sida av Alice som skrämmer honom. Steve vet att Izzy är det bästa som har hänt honom och vill satsa på förhållandet. Men Alice tänker inte ge med sig i första taget.