Sucking Diesel
Efter ett misslyckat väpnat rån måste en ägare till en bensinstation bestämma om hon ska skydda sin okunniga anställda eller lämna över honom till den farligaste mannen i Ballybeg. Med en irländsk prägel på klassiker som Coen Brothers "Fargo" och Shane Blacks "The Nice Guys", är "Sucking Diesel" en spännande kriminalkomedi som utspelar sig på en lantlig irländsk bensinstation.